loading...
وطن پرست
وطن پرست بازدید : 45 پنجشنبه 22 دی 1390 نظرات (0)

ین شد که کم کم قالب و آهنگ وبلاگ ثابت ماند . نوایی که به شهادت خیلی از شما دلنشین و تکان دهنده بود . ( نوایی که برای من همیشه تازه و تامل برانگیزه ) شاید نوای این وبلاگ که به خون شهدا گره خورده است بیشترین تاثیر گذاری را داشته . من خودم و بلاگم را مدیون خون شهدا میدونم .

الان که دارم این مطالب را مینویسیم خاطرات بسیار زیادی در ذهنم زنده شدن گاهی خوب و گاهی بد ، اما دوست داشتنی و به یاد ماندنی .

دوستان و همراهان مختلفی در این راه با من بودند و کمک شایانی داشتند که بعلت ازدیاد اسامی و جا گذاشتن اسمی عذرخواهی میکنم و دست یکایکشون رو میفشارم و از همشون قدردانی میکنم .

 
وبلاگم دوسال پی درپی مسابقه وبلاگ نویسی در استان گلستان  رتبه اول را بدست اورده است.

آماربازدید وبلاگم از آمار بازدیدی که تو وبلاگ میبینید خیلی بیشتره  چون فکر میکنم بعد از دو سال راه اندازی این آمار و قرار دادم .

بعلت فعالیت در انجمن و سایتهای دیگر و مشغله کاری دیگر نمیتوانم وبلاگ نویسی داشته باشم و از طرف دیگربازدیدهای مکرر شما دوستان گل ( به وبلاگ ) منو واداشت که  فکر راه اندازی سایت تو ذهنم زنده بشود و از این تاریخ دیگر در وبلاگ نمینویسم و گاهکاهی دلنوشته خود را در سایت میذارم.

اما ! همراهان عزیزتر از جان ، برادران و خواهران عزیز و دوست داشتنی که تا حالا منو با نظرای قشنگتون حمایت کردین یا نکردین . همه تون تو قلب من و وبلاگم جا دارید . و چه اینجا چه تو سایتم چه هر جای دیگه هر وقت به یاد من و اینجا افتادید ، دعا رو در حق من فراموش نکنید . به امید ظهور……..صلوات

دلنوشته هارا در سایتم میگذارم http://www.payam313.com

تبریک نوشت : درآخرین کار مفید خود در وبلاگ سکوت انجام یک پروژه سخت و چند ماهه که این اواخر شبیه فیلم هندی شده بودرساندن دو جوان وبلاگ نویس با تقوا و خوب به نامهای آقای محمد حسین صادقی صاحب پرسه در ناسوت دل و خانم زینب هنرمند صاحب وبلاگ مطهرون به هم بود . امیدوارم هر دو زندگی عالی و خوشبختی داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 1,003